duminică, 29 august 2010

Exerciţiu Literar

  Vă propun un experiment ... un Exerciţiu Literar. Noi toţi postăm aici diverse texte şi evident fiecare îşi are o individualitate a sa, fiecare îşi alege propriile teme. Eu nu scriu ca tine şi tu nu scrii ca mine.
De data aceasta propun să scrim un miniexerciţiu pe o temă anume. Propun "Plastilină”. Aceeaşi temă pentru toţi! Va fi interesant finalul. Aceeaşi temă, însă idei / opinii diferite.
  Deci, să călătorim în magia plastilinei. O idee/un oraş/o inimă/un sentiment de/din plastilină, orice. Tot ce vreţi, ce vă trece prin minte.
  Propun ca textele să fie trimise moderatorilor în decurs de 10 zile, începînd de astăzi şi le voi posta pe toate odată. La final vom comenta, vom descoperi noi idei, noi păreri, etc.
   Aşa că, Inspiraţie !


3 comentarii:

  1. Maria,
    propunerea ta e foarte buna.
    Sper sa fie toti de acord cu ea si sa participam impreuna la aceasta provocare. pentru ca este o provocare sa-ti disciplinezi imaginatia, scrisul si sa abordezi un subiect dat. Mult mai usor e sa-ti dai frau liber, sa pui pe hartie visul ce te bantuie.
    Termenul, zic ca e suficient de lung.

    De azi si Maria poate posta texte. Asa ca aveti posibilitatea sa trimiteti productiile voastre Oanei, Esterei, Mariei sau mie.
    Va asteptam.

    DEI

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!:)
    Prespun ca tema era doar pentru anumite persoane,insa mi s-a parut interesanta si am adoptat-o si eu.
    Rezultatul il gasiti pe blogul meu:).

    RăspundețiȘtergere
  3. emmayema:

    Tema este pesntru toate persoanele de pe acest blog. Eşti binevenită!

    mf

    RăspundețiȘtergere