sâmbătă, 14 august 2010

Deranjul

N-aş putea să spun exact ce m-a deranjat. Câteodată detest un lucru pe care îl faci azi, iar mâine îl ador. Mă străduiesc să te cunosc mai bine, dar cu cât trece timpul mai mult, cu atât realizez că ma deranjezi mai mult.

Câteodată nici nu pot mânca la masă cu tine. N-ai pic de maniere. Coatele le ţii pe masă, vorbeşti mult şi mai mesteci şi zgomotos. Mi-ar plăcea să fi mai manierat, mai sobru. Să nu te mai prosteşti aşa uşor. Dar totodată, mă bucur că spargi aceste ziduri de protocol. Mă încantă că purtându-te atât de ignorant, dovedeşti că îţi pasă mai mult de sentimentele create şi trăite decât de imagine. Asta îmi dovedeşte că şi la bine şi la rău vei fi lângă mine.

Sunt clipe în care îmi doresc să taci. Să fie linişte. Să nu-ţi mai aud glasul răsunător. Mă deranjezi în cele mai intime momente. De ce nu poţi şi tu să taci când stăm la umbra unui copac? Liniştea aceea este cea mai revigorantă. Să simţi vântul, să priveşti iarba şi micile gâze ce freamătă de zor. Taci...măcar acum taci, te rog. Dar tu, n-ai treabă. Vorbeşti şi râzi de unul singur. După ce trece deranjul ăsta realizez că am nevoie de râsul tau. În momentele mele de tăcere adesea cad într-o melancolie dureroasă şi atunci am nevoie de veselia şi zburdălnicia ta. Mă readuci în prezent.

Mereu mă deranjezi. Azi da, mâine nu....Azi nu, mâine da...Acum da, atunci nu....
Deranj fără voie. Deranj neînţeles. Deranj dorit. Deranj enervant. Deranj.

6 comentarii:

  1. Un text despre capriciile firii umane. Bine realizat, te poarta usor pana la final si te face sa te intrebi de ce oamenii sunt atat de suciti. Chiar, de ce?

    Doru Emanuel

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca vom putea sti vreodata. Poate isi are orginile in gradina Eden. Cine stie..Omul nu e statornic.

    RăspundețiȘtergere
  3. estera ...Deranj fără voie. Deranj neînţeles. Deranj dorit. Deranj enervant. Deranj. .super textul!felicitari!


    ma bucur sa citesc ce mi place!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc atat de mult....si eu ma bucur ca va place...

    RăspundețiȘtergere
  5. Am recitit textele tale, acesta mi se pare cel mai bun.
    Felicitari!

    Doru

    RăspundețiȘtergere