sâmbătă, 14 august 2010

Aş vrea să zbor!

Aş vrea să zbor! Să mă înalţ până la cer! Să simt cum vântul îmi suflă prin haine şi pletele mi se plesnesc de faţă. Să simt cum aerul îmi hrăneşte plămânii!
Aş vrea să zbor până la cer! Departe de tot...
Vreau să fug de imaginea orfanului ce-mi fură liniştea. Trist, cu picioarele goale umblă şi acum pe strada rece. Mâinile mizerabile şi le ascunde în hainele peticite. Din căciuliţa de lână, roasă de şoareci, câţiva cârlionţi se fac văzuţi. Stomacu-i gol de săptămâni, se mulţumeşte din când în când cu câţiva covrigi. Nu îndrăznesc să-i întâlnesc privirea. Dar din întâmplare o văd. Mi-e groază. Ochii lui strigă de durere. Te învinuiesc şi-ţi cer ajutorul în acelaşi timp.
Aş vrea să zbor! Să-l uit. Să uit privirea disperată şi ipocrizia din jurul meu. Să uit că singură nu pot schimba o lume. Şi atât timp cât trăiesc nu voi fi decât un alt ignorant al societăţii.
Atât de mult aş vrea să văd cerul! Să uit durerea din jurul meu. Să nu mai aud necurmatele glasuri ce umplă văzduhul strigând după ajutor. Sau tulburătoarele: ,,De ce? De ce eu?". M-am săturat de nedreptate şi lăcomia ucigaşă a oamenilor.
Aş vrea să zbor departe! Până la cer! Să văd cum lumina gălbuie umple văzduhul, presărând speranţă.
Nu mai vreau să văd inimi ciobite, suflete însângerate de mâinile aspre ale singurătăţii. Suflete ce se îneacă în mormanele de îngrijorări uitând parcă să trăiască.
Aş vrea să zbor! Să las în urmă aceste gâze răutăcioase.
Aş vrea să zbor... până sus, la norii albaştri de catifea! Acolo, în cerul infinit soarele răsare mereu. Vântul molcom alungă picăturile de apă. Iar cristalele de gheaţă te împiedică să vezi negura de jos. Acolo... sus.. e cel mai bine.
Abia aştept să zbor până la cer! Să mă las purtată de dorinţă şi beatitudine.
Aş vrea să zbor...!

3 comentarii:

  1. Estera,

    O pagina despre aspiratiile tinerilor in general, deci si ale tale.
    Greu insa se te desprinzi din realitatea zilei.
    Cred ca trebuie sa ne implicam, cat mai mult, noi, cine altcineva, daca vrem sa schimbam ceva. Zborul departe de aceste mizerii nu rezolva lucrurile.

    Iti multumesc pentru implicare, pentru comentariile lasate colegelor. Saptamana asta cred ca suntem singuri e baricade, lumea e plecata.

    Iti lansez o provocare, am observat ca iti place sa povestesti.
    Scrie despre noi si "farfuria" noastra. Cum crezi tu, cu bune sau mai putin bune. Liber.
    Te prinzi?

    Doru

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa incerc. Multumesc pentru sustinere.

    RăspundețiȘtergere
  3. da,da,da ....interesanta provocarea!Ma prind si eu undeva la sfarsit de saptamana ...tot am vizitat cimitirul vesel!Am glumit!

    RăspundețiȘtergere