sâmbătă, 12 februarie 2011

Just another WordPress

Nu stau să vă fac morală ( am şi lucruri mai bune de făcut ), dar vă înşir aici câteva adevăruri şi eu mă retrag tiptil, tiptil, până când citiţi voi următoarele afirmaţii (da, da! azi mă cred şoricel ):
“Râsul este senzaţia prin care te simţi bine în tot corpul, dar o arăţi în special într-un singur loc”. (Josh Bilings)
“Râsul este distanţa cea mai mică dintre doi oameni”. (Victor Borge)
“Râsul, ca să aibă pret, trebuie să fie spontan.” John Lubbock
“Râsul este jogging intern.” Voltaire“
Cea mai pierdută dintre zile este aceea în care n-ai râs.” Nicolas Chamfort
“Mă grăbesc să râd, ca să nu fiu silit să plâng” Pierre Beaumarchais
“Zâmbetul îşi are loc pe buze, iar râsul îşi are asediul şi farmecul pe dinţi” Joseph Joubert
“Nimic nu uneşte mai mult oamenii decât râsul.” Lev Nicolaevici Tolstoi
“Să Râdem, căci până la urmă cu asta ne alegem.” Voltaire
Râsul este cel mai sigur examen al sufletului omenesc.” Mihailovici Dostoevski
Dacă râsul este sănătos sau nu, depinde de statura celui de care faci haz. (bine punctat!:d)
Şi am mai putea adăuga: şi când plâng, eu râd… care, după ziua de ieri, realizez că e printre cele mai TRU citate EVER. Şi nu e cea mai roz situaţie, nu vă gândiţi că trăim în ţara lui Rânjesc –deci - exist, totuşi sus moralul.
Un zâmbet laaarg şi până data viitoare…

Noi să fim sănătoşi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu