marți, 1 februarie 2011

incubator aproape de inima - reflexii

1.
Sus e cerul!
jos eu,
jumătate iluzie
jumătate om.
semn că sunt infinit…

Sus e cerul
dacă-mi prind
picioarele rădăcini
în stele,
unde-i cerul?
unde-i Dumnezeul?

2.
M-am săturat
să mori în mine
de fiecare dată când
mintea
nu te mai vrea
primăvară.

Şi totuşi
ştiu
că-mi ghiceşti iubirea
în frunzele
căzute toamna
ca o umbră de care
nu mai ai nevoie
să-ţi urmeze

3.
Mă dezbrac
de cei ce mor,
pe rând,
în mine.
le croiesc în loc de mâini
câte un suflet.

şi îi aştept
într-un incubator
aproape de suflet
plină de ciudă
că nu sunt în stare
să iubesc

3 comentarii:

  1. ,,Şi totuşi ştiu
    că-mi ghiceşti iubirea
    în frunzele căzute toamna
    ca o umbră de care
    nu mai ai nevoie
    să-ţi urmeze"...

    Cuvinte asternute din suflet cu sensibilitate. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere