vineri, 4 februarie 2011

când e trist în mine

uneori e atât de trist în sufletul ăsta strâmb
încât
mi-e frică să nu sting soarele cu lacrimile sărace
care curg

când e atât de trist îmi pun nopțile pe pleoape
ca o palmă
și strâng genele să nu pierd amintirile care mi-au încăput
în privire

la fereastra asta la care răsar totdeauna
aceleași stele
leg lumini, sub umbra cărora să m-ascund
de mine

eul meu, de asemenea un labirint cu roze și povești
zâmbește trist
și-adânc melancolic și-adună visarea împrăștiată
prin lume

uneori e-atât de trist în sufletul meu
încât cred
că fericirea e-ntr-un alt univers și nu-mi mai amintesc
dacă a fost vreodată
a mea

când e-atât de trist zgudui cerul să-mi cadă îngeri
și universuri
și mă-ntreb de ce ai mei nu m-au lăsat de mică
acum aș fi jucat ”lacul lebedelor” încălțată în poante cu panglici
și-aș fi uitat
ce e aceea tristețea, cu dragostea pe buze

mi-e dor să fiu lebădă
mi-e dor să fiu copil și să uit dorul
mi-e dor să fie cald și soare
aici, pe undeva

căci e atât de frig și trist aici uneori și-atât de străin
încât îmi vine să plec
din mine

Un comentariu: