sâmbătă, 2 aprilie 2011

e timpul meu acum

Cred că e timpul să mă ascult puţin şi pe mine, să vorbesc de lumea mea şi de ce însemn eu de fapt, de ceea ce însemnăm toţi. Nu cunosc exact ceea ce mă înconjoară şi simt că poate m-am grăbit de multe ori sa cataloghez – acum clachez... Cred ca v-au obosit ochii cu proza proastă de prin cărţi demente şi cu monotoniile de drept, poate e timpul pentru o schimbare. Poate e timpul ca lumea să circule în sens invers celui de acum. Poate e timpul pentru o primăvară târzie şi un apus fierbinte, dar mai presus de tot, poate e timpul să vă spună o bucată din mine, cine sunt EU.
...ei bine EU, m-am născut şi am crescut în cele mai ciudate timpuri, dar cred că vor ajunge cele mai importante, după cum arată natura. EU am trăit inclusă în acelaşi design care ne include pe toţi... NOI suntem ceea ce a mai rămas să lupte. Lupta generaţiei mele este lupta intelectuală, spirituală şi mai ales psihică pe care nimeni nu o resimte în mod direct. EU, trăiesc într-un conflict de sentimente şi gânduri şi mă zbat la un nivel total deasupra a ceea ce ar trebui să fiu. EU simt uneori viaţa mea atât de dilatată încat uitându-mă in oglindă nu mi-aş putea da vârsta pe care o am. Sunt un infinit de gânduri ce se presară pe genele tale şi stă la semaforul care face trecerea între două străzi; sunt o stafie a prezentului ce bântuie luptând pentru capătul pe care vrea să îl ajungă, dar cad şi mă mai simt inferioară uneori. Sunt arsă în interior de vreme şi întamplări, chiar mai presus aş spune, de o fericire constantă pe care doar eu şi cei ce trăiesc o inţelegem. Am fost un semn de întrebare, un melc sau o brioşă şi între fiecare viaţa m-am sfidat întrebandu-mă „Cine sunt? Ce caut eu de fapt aici?” EU am tras un fir narativ între porţile prin care am trecut şi am ajuns aici. Dar aici lumea e tristă şi zâmbetu-i un mit. EU mă zbat, serios mă zbat să ajung departe fiindcă în lumea de acum tind să cred că aş putea. EU sunt de la Freud la Aligheri, de la Baudelaire la Noica. Iluzia infinitului şi infinitul gândului. E timpul meu acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu