luni, 3 ianuarie 2011

Jurnal wordpressian

(Doru asta nu e titlul, sper...)

Buuuuuun, deci a trecut şi Crăciunul. Perioadă de introspecţie sau? Sau!
De când copilul ţine un jurnal realizează din ce în ce mai multe. Şi uite aşa, eu şi cu mine discutăm mult mai des şi eu şi cu mine ne certam mult mai des. Eu şi cu mine se încăpăţânează să fie total diferite şi să-şi urle în urechi raţiunea.
N-ai cu cine, dle! Nici cu eu şi nici cu mine.
Ce caut eu în viaţa mea? asta e întrebarea de baza! şi încep să răspund la ea, cu paşi mărunţi, dar siguri. Sigur, drumul are hopuri, dar eu am bocanci de iarnă. E 7 dimineaţa şi vorbesc despre mine, semn că sărbătorile m-au sensibilizat până la ultima celula. ( E timpul să fugiţi de pe blogul ăsta).
Crăciunul nu e de vânzare! şi eu mă îndrăgostesc în fiecare iarnă, fir-ar să fie!
Normal că doar mă holbez, mi-e prea teamă.
Şi moşul mi-a adus… mi-a adus! Tocmai când mă gândeam că sunt irecuperabilă şi că nici măcar Moş Crăciun nu mă mai iubeşte, (eram sigură de asta!) am primit un căţel. Normal că nu dă din coadă pentru că nu este viu.
Se numeşte Ciorăpel, (chiar dacă Ciorăpel e nume de pisică) şi încă nu are inimă, dar o să aibă, i-am promis eu că-i cos o inimă.
Am mai primit şi un pulover şi un glob cu zăpadă.
Am fost şi la colindat, ne-am întors cu sufletele conservate şi îndoielnice, dar nu se compară domnule nimic cu feţele pleoştite şi jenate ale profilor când le baţi la uşă şi sunt în pijamale.
Acum aştept revelionul, că tot n-am coerenţă… (noi, ăstia mai artişti!)
Sunt imposibil de ignorantă! cum pot să uit asta? am găsit „Anatomia artistică” după Ghiţesc, şi mă duc azi să-mi dau banii pe ea, mă gândeam că poate e un semn că am găsit-o tocmai acum…
Sunt numai 3 volume aşa că nu le cumpăraţi, riscaţi să nu mai găsesc eu! Mă apuc de studiat şi afară ninge .( Dă-o naibii de treabă, o să încep să-mi fac un plan de idei). Blaze of glory!
Până data viitoare nu vă dezlipiţi nasurile de ferestre, asta dacă vă primesc ai voştrii în casă. Dacă nu , mergeţi pe stradă cu limba scoasă, să simţiţi zăpada, face bine.
A, şi gândiţi-vă la mine!
Crăciun fericit!!! (deşi a trecut…)

4 comentarii:

  1. Ella, bravo Ella, m-ai lasat muta acum cand aveam un chef de ciripit! Super!
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Felicitari! Si La Multi Ani! Cand imi place ceva, ma uimeste, iese oarecum din ,,normal" zic cam asa: foarte tare! super! super tare!. :) Nu sunt cuvinte prea marete, dar le repet intr-una de imi imaginez un tip de culoare ce pe un fundal super face miscari foarte tari. Intelegi, nu? :))
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ella,
    foarte fain jurnaul tău, foarteee...Îmi place să citesc texte gen jurnal. E un fel de fisură prin care ne urmărim unii pe alţii (citisem undeva).
    Şi atîtea idei superbe pe aici.
    Felicitări!!!...


    maricica

    RăspundețiȘtergere