sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Cocon.

Mă ascundeam sub frunzele căzute plângând,
Sub ropote de toamnă nedeterminate,
Și ascultam cum cad secundele și se lovesc scrâșnind
Însuși ele de timp și de a lumii imoralitate.
Mă ascundeam tăcând, ca luna după stele,
Și pierdeam vremea numărând aievea
Momentele în care m-am ridicat, mută, aiurea,
După fiecare căzătură în care m-am lovit în gând,
Asemenea unui copil care, plângând,
Își mângâia genunchiul abia rănit și sângerând.

Acum sunt mai bine, sufletul meu, fluture,
Mi-am vindecat rana cu un pansament de înțelegere,
Și a trecut. Am aripi, am gând, am rațiune.

Sunt mult mai bine.

Lorelei.

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. trei de "care" în trei versuri consecutive. (şi asta, cred eu nu e bine)
    ideile sunt minunate, dar am impresia, că rima te limitează. încearcă pur şi simplu să scrii, fără a fi obsedată de faptul că trebuie să existe o oarecare rimă.

    uite cum o văd eu:
    mă ascundeam sub frunzele neveşniciei
    cînd ropote de toamnă cîntau pe tonuri joase
    într-o orchestră a codrului,
    ascultînd cum secundele se izbesc de neant
    cu o scrîşnire a păcatelor noastre

    mă ascundeam ca luna după stele
    şi pierdeam vremea numărând aievea
    momentele tăcerii ce se ridica
    după o căzătură în propria-mi raţiune
    asemenea unui copil care-şi mângâie genunchiul
    abia rănit

    fluturele şi omul din mine s-au vindecat
    cu un pansament de înţelegere şi
    zboară

    am aripi,
    visez
    şi sunt!
    (mult mai bine)

    cu drag, diana

    RăspundețiȘtergere